Hledáme

Odborný referent zákaznického servisu

11.1.2018 - 10:49

Pro oblast Praha

Pro Centrální zákaznický servis ZAP hledáme odborného referenta zákaznického servisu

Úloha pozice a hlavní klíčové aktivity

Poskytování informací veřejnosti, zejména:

  • informace o vnitrostátním a mezinárodním jízdním řádu
  • informace o vnitrostátních a mezinárodních tarifech
  • informace o mimořádnostech v osobní dopravě
  • informace o řazení a jízdách vlaků
  • informace o železnici, propagačních a obchodních akcích

Poskytování servisu veřejnosti, zejména:

  • asistence při pátrání po ztracené věci
  • asistence při obsluhování eShopu
  • asistence při uplatnění práva z přepravní smlouvy
  • odbavení zákazníků prostřednictvím služby Tele Tiket

Poskytování informací a poradenské činnosti provozním zaměstnancům OJ ZAP (organizační jednotka Zákaznický personál)

Reprezentace společnosti České dráhy jako národního dopravce

Potřebná kvalifikace, zvláštní schopnosti a dovednosti
Vzdělání
  • Středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou
Odborná praxe
  • Praxe na pracovní pozici doprovod vlaku, osobní pokladník nebo vlakový revizor výhodou
Specifické znalosti
  • Výborná znalost českého jazyka
  • Znalost jednoho cizího jazyka (anglický, německý nebo ruský jazyk)
  • Úspěšné složení odborné zkoušky (O-06 - osobní pokladník - mezinárodní přeprava)

 

Další požadavky
  • Trestní bezúhonnost
  • Dobrý zdravotní stav
  • Výborné komunikační dovednosti
  • Vstřícný a empatický přístup k zákazníkům
  • Spolehlivost, odpovědnost, samostatnost, loajaltita k zaměstnavateli
  • Ochota dalšího vzdělávání a rozvoje
Nabízíme
  • Hlavní pracovní poměr nebo dohodu o pracovní činnosti
  • Platové podmínky dle platné Podnikové kolektivní smlouvy ČD
  • Stabilitu zaměstnání s dlouhodobou perspektivou
  • Zaměstnanecké benefity (jízdní výhody, delší dovolená, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění apod.)
Další údaje
Místo výkonu práce Pracoviště CZS (Centrum zákaznického servisu) Praha, Masarykovo nádraží
Termín nástupu Dle dohody
Přihlášky

Strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte v elektronické podobě na: PeskovaE@gr.cd.cz

Termín zaslání přihlášky Průběžně
Údaje k výběrovému řízení

VŘ bude probíhat ve dvou kolech, v prvním kole bez účasti kandidátů na základě zaslaných životopisů, druhé kolo bude probíhat formou ústního pohovoru s výběrovou komisí.

Další kroky výběrového řízení s vybranými kandidáty:

  • lékařská prohlídka
  • uzavření pracovní smlouvy
  • vstupní školení

Osobní data budeme zpracovávat pouze za účelem dosazení vhodného kandidáta a to po dobu, než najdeme vhodného uchazeče a volné pracovní místo tak obsadíme.

Po ukončení výběrového řízení budou všechny podklady zničeny.

 

 



Rozcestník ČD

Osobní doprava, informace pro cestující, www.cd.cz

Nákladní doprava, informace pro partnery, www.cdcargo.cz

Centrální zákaznický servis
+420 221 111 122

On-line formulář
Pošlete nám dotaz nebo připomínku e-mailem.
Oznámení podvodu
Podnět k prošetření podvodu a nekalého jednání
Online formulář NAD
Přihlaste se do systému náhradní autobusové dopravy