Novým ředitelem odboru komunikace Českých drah se stal Petr Nešpůrek, který do společnosti přichází s bohatými zkušenostmi z komerční sféry. Do funkce jej dnes jmenoval generální ředitel společnosti Michal Krapinec.

Petr Nešpůrek je zkušený manažer v oblasti mediálních strategií a plánování a nadšenec pro digitální marketing. Dosud působil například na pozici Trading Executive Director v Publicis Group, která je součástí třetí největší komunikační skupiny na světě, nebo jako Managing Director a Print and Digital Director ve společnosti OMD Czech a.s.

„Do Českých drah přicházím s ambicí vytěžit své dosavadní zkušenosti a znalosti z komerčního segmentu. Mezi ně patří příprava komunikačních strategií českých i globálních značek, komunikace s různorodými cílovými skupinami a jejich aktivní zapojování do světa nových technologií a silná znalost prostředí digitální reklamy,“ uvedl Petr Nešpůrek a doplnil: „V následujícím období se chci zaměřit na posílení povědomí o Českých drahách jako o stabilním, důvěryhodném a spolehlivém dopravci, který neustále inovuje své služby poskytované zákazníkům ať už v tuzemsku, nebo na mezinárodních spojích."

„Velice mě těší, že mohu v našich řadách přivítat novou posilu Petra Nešpůrka,“ uvedl předseda představenstva a generální ředitel společnosti České dráhy Michal Krapinec a doplnil: „Pozice ředitele odboru komunikace je komplexní a vyžaduje znalosti z oblasti strategie, komunikace a marketingu. Se svými dosavadními profesními zkušenostmi a výsledky nás Petr přesvědčil o tom, že je tím nejvhodnějším kandidátem, který se společně s námi bude dále podílet na budování značky českého národního dopravce.“

Do funkce ředitele odboru komunikace Českých drah byl jmenován Petr Nešpůrek.
Do funkce ředitele odboru komunikace Českých drah byl jmenován Petr Nešpůrek